Go’morron Söndag

Grattis Norge! Dubbelt. Det blev en rolig kväll igår tycker jag. Det blev en hemmakväll för mig, men ESC-diskussionen gick varm på Bloggy, riktigt roligt o underhållande. Väldigt interaktivt tv-tittande. Och Det var ju rätt låt som vann, helt klart… Det går inte att motstå Alexander Rybak. En stjärna! Min andra favoriter var nog Estland o Armenien, o det gick väl hyffsat för dem. Men att Sverige kom så långt ner var väl ingen överraskning… Vet inte riktigt vad vi ska skicka för att det ska funka. Tycker att vi har provat det mesta nu, men det är ingen som fattar grejen. Det här året fattade inte jag grejen heller. Kändes skönt att jag inte var ensam om det.

Bild 11Idag ska jag försöka vara duktig. Handla till exempel. Kylskåpet ekar verkligen tomt. Innehåller just nu en vitlök, en flarra vitt, feta ost och filmjölk. Ungefär så. Suck. Så det blir nog till att storhandla. Sen behöver man ju alltid plocka undan o dammsuga lite. Det är nån märklig människa som går o skräpar ner här… för att inte tala om alla hårstrån som ligger precis ö v e r a l l t.

Och utöver detta så har jag ett trevligt kapitel om projektstyrning att läsa, några uppgifter att göra, läsa de sista sidorna i pocketboken o sedan skriva recension på den. Hmm… vad mer? Börja städa gamla datorn kanske.
Så jag ska nog få denna dagen att gå.

Just det ja… jag har blivit hundmoster oxå! Syrran har skaffat två gulliga tibetansk spaniel-hundar. Bubbel & Bender heter de o är 2 år. Så det lär bli ett nytt besök hos syrran i veckan. Måste ju hälsa på de nya familjemedlemmarna.

Happy Söndag på er!

Taggad , ,

Kommentera

