Teven, macen & boken

Har tillbringat kvällen med tvn, macen och boken En halv gul sol. Läste ut den, så nu finns det en recension uppe på Pocketblogg.se. Läs gärna!

Tittade på Gossip Girl tidigare. Mitt söndagsnöje. Men den serien har lixom gått på tomgång nu ett tag känns det som. Snacka om att upprepa intriger. Herregud. Man skulle kunan tro att den har gått hur länge som helst om man ser till hur manusförfattarna återanvänder hejvilt. Jaja… jag tittar ju trots allt. Men, kanske mest för att jag vill se lite snygga kläder och för att det verkligen inte finns något bättre att titta på en söndagskväll.

Ligger i sängen med macen på magen. Fint. Han har redan fått mig i säng… det tog 5 dagar, sen var det kört. Gör det mig lättfotad? .. men det är ju MacDreamy lixom!? Det måste ju vara okej. Typ fripass. Fast… jag vill ju använda mitt fripass på Henke Lundqvist. Hm.

Det är måndag imorgon. Dubbla lektioner i skolan. Heldag alltså. Hoppas att jag orkar, och att jag fattar.

Taggad , , ,

Kommentera

