Dagens mål

Godmorgon Lördags-Torsdag. Sov väldigt gott inatt och känner mig rätt utvilad och fokuserad på vad jag ska göra idag. Plugga. Ingenting ska komma emellan. Men först ska jag gå ut på en lite promenad. Jag inbillar mig nämligen att det kan kännas lite som att jag typ ”går till skolan” om jag gör det… Kanske har lättare att sitta still då sen. Det brukar nämligen vara mitt problem när jag pluggar hemma – sitta still. Jag är lite som ett rastlöst barn. Har otroligt svårt att inte tänka på den där tvätten, vattna blommorna, leta efter något gott i skafferiet, läsa bloggar, eller blogga själv… byta musik, städa.. ja, typ så. Ni vet hur det funkar.

Men idag ska jag vara duktig. Linjär programmering o annat smått o gott. Jajjemän. Och sen får jag hitta på någon belöning ikväll.

Taggad ,

Kommentera

