Sista delen i följetongen

Får väl ta o avsluta den här grupparbetesföljetongen oxå… hehe. Det var inlämning idag. Hör o häpna – när klockan var 10 o det var dags för lite handledningstillfälle så hade faktiskt en till i gruppen kommit I TID! It’s a first! Även om hon nu var astrött o förkyld o hängig… Nästa tjej trillade in 10 minuter sent, ändå bättre än tidigare dagar. Den sista medlemmen skyllde på broöppning när hon kom in med andan i halsen 20 min sent. That’s my girls…

Uppgiften då…. jo… det blev faktiskt något av det, o jag behövde inte tänka klart allting själv. Med lite handledning kom de andra tjejerna med hyffsat på spåret och vi löste faktiskt de sista klurigheterna tillsammans. Att vi sen fick sitta o skriva ihop det sista på PM’et på mindre än en halvtimma… o ändå blev lite sen in med uppgiften.. ja, det är en annan historia. Redovisning och seminarie imorgon, får se om det jag/vi gjort räcker… även om allting inte är rätt. Vid en närmare kontrollräkning så kom vi fram till att det är något som vi har missat, men vi har ingen aning om vad och det fanns ingen tid för att göra om o göra rätt.

Nu är det bara tentan kvar. Nästa fredag kommer jag göra den svåraste tentan jag gjort i hela mitt liv tror jag. Det är ett jävla monster. 6 (!!!) timmar har vi på oss. Det här är fan inte roligt längre.

Taggad ,

Kommentera

