Helgen räcker inte riktigt till

Jag börjar inse att jag har lite för mycket planerat i helgen. Hm. Jag kommer nog knappt orka plugga… Och det är inte så bra. Vet inte ritkigt vad jag ska göra åt det. Ska jag behöva ligga lågt med festandet? Ska det behöva gå så långt… suck. Tråkigt.

Imorgon ska jag åka fram å tillbaka till Ljungby. Kan låta konstigt. Och ja, det är lite konstigt. Men nu är det så. När jag kommer hem kommer jag va rätt trött… så jag hade nog bara tänkt att chilla med vännerna på AW. Det blir nog Incontro.

DSC00799På lördag är det stallet som vanligt. Och sen ska jag o mamma iväg til syrran en sväng på eftermiddagen. Därefter hem, piffa lite o iväg på nästa sammankomst med vännerna. Har två alternativ på lördag o har inte riktigt bestämt hur jag ska göra… det får lösa sig imorgon. På söndag kommer jag väl vara sådär pigg i hjärnan.

Det blev en skön promenad ikväll. Trots att mp3’n dog efter 20 minuter o trots att jag fick en regnskur på mig. Solen värmde gott i ansiktet trots vinden. Tog en sväng genom skogen, fick lite flshbacks från högstadiet… Det var den slingan vi tvingades springa på gympan när vi skulle ta tid på 2 km. Usch. Det var inte kul…. den är jävligt kuperad. Men idag var den fin, väldigt grön och lummig. Skönt ljus.

Taggad , ,

Kommentera

