Det går bra nu…

Jag har ju knappt varit hemma, o därför inte haft tid att ägna mig åt tha internet. GReader var fullproppad när jag klickade fram den nu på eftermiddagen. Gallrade lite o deletade en hel del. Orkar inte med alla skitinlägg som en del gör. Men helgen har varit toppen!! Jag har iofs inte ens varit i närheten av skolböckerna, men… jag får ta igen det i veckan.

BubbelLördagen började ju i stallet som vanligt. Zally kändes fin, men det var lite varmt o rida så det blev ett kort pass. Sen åkte jag till syrran o träffade de nya familjemedlemmarna Bubbel & Bender. Två små vovvar av sorten tibetansk spaniel. Mycket söta, men lite reserverade ibland… de är lite ”vaktiga” o skälliga, men det blir nog bättre när de är mer inbodda. Har ju bara varit hos syrran i 2 veckor. Vovsingarna är 2 år och syrran ”adopterade” dem från en kompis, eftersom hon inte hade plats o tid med så många hundar som hon hade.bender

Sen var det dags att bege sig hemåt o börja piffa. Bubbel-fest stod på programmet. Dvs förfest med bara skumpa =) Det gillar vi. Alla tar med sen en flaska av något bubbligt o så delar vi på dem o provsmakar lite oliak sorter. Finfin förefest om du frågar mig.

När vi se drog ner på stan så blev första stoppet Peacock o deras vip-kväll. Trevligt. Vip e bra skit =) Plockade hem lite vip-kort till deras sommarklubb, gratismusik o gratisdrinkar o sen drog vi vidare till Push. Ska man köra bling-bling hela kvällen så är det lixom bara att köra på.
Där hände det inte så där förfärligt mycket. Träffade lite trevligt folk o tjôtade bort nån timma. Men när det inte hände så mycket mer så blev vi lite rastslösa o drog iväg till ytterligare ett sällskap som hängde på Magnus & Magnus (ja, stället heter så). Där blev det nån öl till o trevligt snack.

Jag o Carro ramlade hem, såg himlen ljusna rätt ordentligt.. men träffade inga tidningsbud. Lite dåligt. Men oj, vilken toppen kväll det blev. Grymt! Tack för det. Riktigt, riktigt bra.

Taggad , , , , ,

Kommentera

