Dan före dan

Har hittat till skolan igen. Och nu lära jag bli kvar här till kl 19-20 ikväll tänkte jag. Hetstentaplugga. Satan. Hoppas jag lär mig nåt.
Började dagen med att ta hand om Zally. Det var otroligt skönt och soligt. Lite mindre blåst idag där uppe på berget. Det är lite skön känsla att vara alldeles ensam i stallet. Bra start på dagen var det iag. Men nu är jag lite trött… så vi får se hur jag ska lyckas orka med 5-6 timmar i skolan.

Hoppas det går bra för GU06 i Ljungby idag. Hade gärna velat vara där o lyssna på er!

Tjo.

P.S Idag sitter jag förresten med littertur kring FoU Verksamhet bakom ryggen… o lite Drftsteknik. Känns lite bättre än igår. Mådde inte riktigt bra där uppe bland ekonomihetsböckerna. D.S

Taggad ,

Kommentera

