Jag gör oxå som Soraya

Hon hade fått en fin lista att fylla i. Jag blev lite avis och ville oxå känna mig lite viktig.

Namn: Karin… med K.
Hemma för mig är: Göteborg.
Den bästa morgonen: hmm… hade jag nog för ett par veckor sen. Vaknade väldigt härligt.
Det här äter jag till frukost: Ni som känner mig vet att jag har väldigt fasta frukostvanor, dvs fil, müsli o lite blåbär. Blåbär är dödsviktigt.
Så här tar jag mig till jobbet: i sommar kommer jag cykla.
Röst i radion jag vill vakna till: Martina, Kodjo o Hanna gör ett bra jobb på Morgonpasset i P3. De får mig på bra humör.
När jag var tolv år drömde jag om: att få en egen häst.
En gång svalde jag en: ööö…. ett fiskben? Typ.
Det blir ingen sommar utan: Bad i havet och slappa på solvarma klippor
Min skämslåt är: Nåt med Britney
Mitt favoritljud: prasslet av godispåsen…
Person jag helst vill vara: En rikare och gladare version av mig själv.
Men är nog mest som: en fattig o trött version av mig själv.
Synd jag vill bli förlåten för: att jag äter godis typ varje dag.

Taggad

Kommentera

