Officiellt sommarlov

Så. Då var den sista tentan för den här terminen dödad. Återstår att se om det blir ännu en omtenta i augusti. Om det blir så… så kommer jag ha 3 tentor – 3 dagar i rad. För så finurliga är dom på GU. De lägger tentorna dagarna efter varandra. Jajjemän. Bra där. Jag menar – då ökar ju verkligen chansen att klara av dem.

Anyway.. den här tentan kan ha gått hur som helst. Jag orkar inte spekulera. Avvaktar bara resultatet.

Nu är det jag som ska dricka lite vin… äta lite glass… chilla… o försöka inse att jag inte kommer behöva ha något dåligt samvete på typ 1, 5 månader. Det kallas sommarlov. Det kommer bli mitt sista. Sen kommer det i värsta fall kallas arbetslöshet. Men så negativt ska vi inte tänka riktigt än. Jag har massa veckor på mig att ge järnet när det gäller jobbsökeriet. Kommer antagligen sitta här med dåligt samvete över det istället… haha..

Sånt är livet som Karin. Happy Sommarlov på er!

Taggad ,

Kommentera

