Lördagskvällen när mr Right sprang iväg…

Fotbollen var ju bara jävla skit igår. Suck. Satt hemma hos Åsa, Jacob o ”magen” o tittade på tv o drack lite öl, o sen blev det en sväng ner till stan med Malin o Sara. Vi skulle ta det lite lugnt o chilla, dricka lite vin o prata… så vi hamnade borta på Incontro vid Korsvägen. Har ju hört allt snack om hur ooootrooligt bra det är där på fredagar… så det var därför vi gick dit på en lördag… eeh.. ja. Anyway.. Det blev en riktigt rolig kväll! Det visade sig att de har pianonbar även på lördagar och killen vid pianot var ju bara to die for! Herregud! Alla tjejer måste ju bli lite kära i honom, någon gång under kvällen. Han kan sjunga som bara den o lyser där bakom pianot, och det räckte för oss. Stämningen var på topp! Tjejerna o jag var överens om att killar som kan sjunga o spela med den utstrålningen är otroligt trevliga människor ;)

Sen så träffade vi lite andra trevliga människor. Bland annat typ världens snyggaste kille som var huuur trevlig som helst… han o hans kompis frågade om vi ville hänga med när de skulle gå vidare. Men Sara skulle vidare till en annan fest o Malin skulle hem… så jag var lixom själv. Och då kändes det lite sådär… hm.. Visst, I’m a big girl o kan ta hand om mig själv. Och killarna verkade inte alls vara läskiga eller luriga… men nån röst i huvudet sa till mig att jag nog oxå skulle åka hem. Så det gjorde jag. Och sen ångrade mig hela vägen hem. Fan.

Och det enda jag vet om honom är vad han heter o att han bodde på Södra vägen någonstans. Jag får helt enkelt hoppas på att han kommer hänga på Incontro nån mer gång…  Jag kommer iaf gå tillbaka dit fler gånger. Eller så kan jag göra stalker-varianten o tälta utanför Världskulturmuséet i en vecka…

Taggad , , ,

Kommentera

