Min kille på Spotify

moneybrother2Äntligen så har han tagit sitt förnuft till fånga o fått ut sin musik på Spotify. Jag pratar om Moneybrother. My Love.

Den här lista går på repeat hos mig nu ett tag tror jag: http://open.spotify.com/user/karin82/playlist/6iRwIiwkdFpfb82NfjXou8

Trevligt att lyssna på nya skivan. Hoppas jag hittar nya godingar. Och så de gamla favoriterna…. It’s been hurting all the way with you Joanna,  Positive Vibrations, Feelings getting stronger in the dark, Keep the hurt at bay… eller hela Blood Panic egentligen… och They’re building walls around us, Blow him back into my arms, My Lil’ girld straight from heaven, Just another summer….

♥♥♥

Taggad ,

One thought on “Min kille på Spotify

  1. Sjumilakliv skriver:

    Ah. Instämmer. Moneybrother = Kärlek.

Kommentera

