Sommarlovsmåndag

Det var väldigt skönt igårkväll – känslan av att inte ha söndagsångest. Det var fint. Att dessutom vakna till solsken gjorde måndagen ännu lättare. Fast, det är ju ingen direkt värme… Fattar inte riktigt hur det hänger ihop. Varför blir det inte varmt nu när solen faktiskt är här?! Dumt.

Dagens schema erbjuder lite av varje. Men jag tror att jag ska börja ta det ganska lugnt… Det är ju trots allt måndag. Man får inte förta sig direkt i början. Det heter semester o sommarlov av en anledning. Men jag ska handla… o kanske damsuga lite. Och sen ska jag på en liten kurs på Macforum. Får se om jag lär mig något nytt.. vet inte riktigt hur basic det skulle vara. Man har ju trots allt varit med mac rätt många veckor nu ;)

Men jag satt o kollade på massa små videosnuttar igår om olika program o Leopard o sånt… o fick känslan av att jag inte utnyttjar ens en tredjedel av allt man kan göra… löjligt ju! Så jag ska försöka få lite ordning o bli lite mer macifierad de här två sommarlovsveckorna.

Nu ska jag planera middagar o luncher. Dags att storhandla.

Taggad , , ,

Kommentera

