Gör sånt som hjälper

Untitled1Är på mycket bättre humör. Antagligen på grund av mitt fina lappande förut och såklart – trevlig fika med Karin. Alltid spännande att träffa folk kan känner, men inte känner.. lixom. Det lär bli mer av Team Karin & Karin hoppas jag.

Sen gick jag en sväng på stan o tittade i trevliga små butiker. Bland annat på Twist & Tangos outlet i Haga. Fick med mig en knallgrön lite kjol hem. Mycket fin. Väldigt jag, tror jag.
Promenerade bort till Magasinsgatan och hittade såklart massa fina saker som jag inte kunde köpa. Men en liten grej till fick följa med hem Ett gulligt diadem som jag hittade på Prickig Katt, som förövrigt är en skönt knasig butik fylld med fina saker. Men jag vet inte om en snart 27 år gammal brutta kan gå runt med ett diadem med en rosett på…. hm… är det okej, egentligen? Jag vet inte riktigt. Så vi får väl se när jag använder det =) Men himla fint är det iaf.

Och så hittade jag en fin sak till Åsa & Jacob som ska ha inflyttningsfest på lördag. Mission accomplished.

Taggad , , ,

One thought on “Gör sånt som hjälper

  1. kaosteori skriver:

    Team Karin & Karin – Jag gillar’t! Tack för mycket trevlig fika =)

Kommentera

