Veckans Grey’s

Just nu undrar man ju hur man ska kunna gå vidare…. Folk ligger nära döden åt höger o vänster mest hela tiden. Och ingenting får man veta.

George eller Izzy? Eller båda? Eller ingen?

Jag känner mig vilsen. Går runt och kommer på mig själv att bara stå o stirra på en tom fläck… mummla för mig själv… ”-Och nu då?”

Det här kommer bli tufft. It’s Grey’s, goddamnit.

One thought on “Veckans Grey’s

  1. Sjumilakliv skriver:

    Jag tror att Izzie överlever och att George dör. Det var rätt kul att se avsnittet för andra gången, det är SÅ UPPENBART att det är George som är offret – men man ser det inte när man ser avsnittet första gången. Spännande är det iallafall.

Kommentera

