Intresseklubben antecknar

Jag har dålig fantasi idag. Jag gör som Sjumilakliv. Det blir inte roligare än så här idag tror jag.

1. Hur gammal är du om fem år? öö… vad blir det?.. hm.. 32? Jösses!

2. Vem var den sista du träffade? Senaste menar du antagligen? Eric blir det väl isf.

3. Hur lång är du? Har för mig att det står 171 i passet.

4. Vilken var den senaste film du sett? Såg lite på Kingdom of Heaven igår.

5. Vem ringde du senast? Carro.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till mamma. Frågade vad hon tyckte om Winnerbäck-dvdn hon lånade igår.

7. Var är dagens planer? Grillkalas med jobbfolk. Inklusive regn.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är. Skickar nog en hel del sms. Ringer nog närmaste vännerna oftast.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Igår. Käkade lite lunch och babblade lite.

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.

12. När vaknade du idag? Första gången 8.20. Gick upp ur sängen vid halv 11. Illa.

13. Har du någon gång hittat en katt? Jo. Men jag har inte behållit någon.

14. Vilken är din favoritplats? Stallet

15. Vilken plats föredrar du minst? Ståendes i en kö. Köer är förbannat tråkigt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Har verkligen ingen aning. Orkar inte tänka så långt. Hoppas på Gbg.

17. Vad skrämde dig som barn? Spökhistorier. Är fortfarande lite mörkrädd.

18. Vem fick dig att skratta senast? Kvarteret Skatan. Kollade på Svt Play för en stund sen.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, men vi hade massor hemma när jag var liten

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Brukar ha ett linne på mig.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

23. Hur många landskap har du bott i? 3

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, tvärr. 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota i fina sommarsandaler är fint. Med målade tånaglar.

26. Är du social? Ja.

27. Vilken är din favoritglass? Choklad. Eller vanilj med chokladkross.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa bort. Långt bort. Kanske stanna borta.

29. Tycker du om Kinamat? Ja, det är gott. Men thai o sushi är godare.

30. Tycker du om kaffe? Mycket! Men det ska vara med mjölk i. Gärna en latte.

31. Vad dricker du till frukost? Vatten

32. Sover du på någon särskild sida? Oftast på höger sida tror jag. Men brukar vakna på rygg.

33. Kan du spela poker? Nope. Är ganska kass.

34. Tycker du om att mysa? Mmm.

35. Är du en beroendemänniska? Ja… Choklad, tv-serier och internet.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? En gammal moster fyllde samma dag som jag. Men hon har varit död i 20 år eller nåt.

37. Vill du ha barn? Ja. Hoppas det inte dröjer för länge.

38. Kan du några andra språk än svenska? Bara engelska. Brukar klara konversationer rätt okej.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, flera gånger. Men det har aldrig varit jag som skadats.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet! Alla gånger!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor och skojiga nöjen med kompisarna.

42. Äger du dyra smycken? Dyra o dyra…  inga diamanter direkt.

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Färsk tortellini med pesto o tomat.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Mina goa tjejer – jag skrattar alltid i deras sällskap.

46. Välj ett ärr på din kropp? På höften. Trillade med cykeln rätt på en vass trotoarkant när jag var liten.

47. Vad har du för ringsignal? ”Delayed Devotion” med Duffy.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ligger nog hemma hos pappa, i nån käller eller på vinden.

49. Flirtar du mycket? Om jag är på det humöret så finns det nog ingen hejd på mig.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Bilden som ligger på Om henne är tagen i en studio.

51. Kan du byta olja på bilen? Nä, jag tror inte att jag skulle fixa det faktiskt.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på att läsa Mörk Kust. Den är sådär.

54. Läser du dagstidningen? Läser GP på nätet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? har ingen egen bil. Men när jag lånar någons så brukar jag dra på musik och gärna sjunga med rätt ordentligt.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 är på just nu.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev upp nåt i almanackan.

59. När var du i kyrkan senast? Vet inte.

60. Vilka personer utmanar du? Den som orkar svara på 60 frågor.

Taggad

Kommentera

