Ur gängorna typ lixom.

Är lite groggy idag. Natten blev inte som jag hade tänkt… o sen blev det en seg sovmorgon. Men ändå ganska mysigt. Sen har vi ju den lilla detaljen att det har regnat konstant sen igårkväll… Det gör inte saken lättare. Jag måste sparka igång mig. Snart ska jag iväg o träffa lite trevligt folk o äta grillat. Med en touch of regn. Fint. Och så några öl på det.

Har verkligen inte fått något gjort över huvudtaget idag. Och då menar jag verkligen ingenting. Jag har kollat på Svt Play, druckit kaffe och lyssnat på Moneybrother på P3 Musik… o nu Christer med Fredags-flörten.

Och jag lär nog inte genomföra några stordåd under resten av dagen heller. Jag är bara urkopplad idag. Dålig mottagning… glapp i kontakten. Nåt sånt.

Taggad

Kommentera

