Formulärhelvette

Det har väl gått sådär idag. Jag har inte en lika dålig dag som vissa andra, men det strular lite. Office la ner för mig igår… typiskt. Så jag kommer inte åt dokument som jag behöver för att kunna göra saker jag ska.
Jag får nöja mig med att surfa runt på jobbsajter. Fy fan va tråkigt det är. Formulären tar hundra år att fylla i och jag är jävlaförbannatskit trött på det. Finns det verkligen ingen smartare lösning för sånt här? Alla fantastiskt duktiga webbutvecklare där ute i rumden borde väl kunna kläcka fram något skönare och härligare än evighetsformulär som ändå inte kan spegla mina egenskaper och min profil.

Suck. Jag blir så less. Som om jag inte var trött på allt redan innan.
Ska muntra upp mig själv med att hänga i stallet sen. Imorgon ska Zally flytta till sommarbetet så det blir sista ridturen hemma på ett tag. Men, det kommer ju bli en hel del ridning på nya stället såklart.

Sen ska jag hem till mamma o vara tekniskt oxå. Den här gången är det konstigt nog inte datorn, utan dvd’n, som är obegriplig för lilla mamma.

Taggad ,

Kommentera

