En fin söndagskväll

Helt plötsligt blev jag helt pigg. Men klockan är 22 o det är söndagkväll. Inget bra tillfälle för att bli pigg… Jag kan lixom inte göra så mycket av det, för jag måste ju gå o lägga mig i tid. Fixade ihop matlådor till veckan, men glömde bort att jag kanske skulle ha lite mat nu oxå. Sånt som händer. Så det fick bli en god macka (av det nybakade brödet) o lite Söder te. Lägg till fina Lasse W på Spotify, trevliga snack på msn, bloggy o twittringar så har vi en ganska mysig stund ändå. Sjumilakliv snöade in på flashmobs, spred länkar vart än hon gick ;) Kolla in de bästa på hennes blogg.

Fick ju dessutom lite motion tidigare genom att cykla in till stan o fika lite.Väldigt knepigt väder bara… strålande solsken som värmde gott – och ÖSregn. The best of Svensk Sommar.
Insåg att det var gubbrock på gång när man mötte gäng efter gäng med gubbar i ”rockiga” jeans och t-shirts med skumma tryck under den ”rockiga” jackan. AC/DC är i stan ikväll. Ullevi dundrar o brakar kan jag tänka mig. Till bredden fylld av gubbrockande människor.

Imorgon är det jobb på riktigt, ska köra lite postbil o springa i lite trappor. Sen tänkte jag cykla till havet… har hört rykten om fint väder. Tror bestämt att jag ska rota fram bikinin. Fan va gôtt.Bild 1

Taggad ,

Kommentera

