The K-crew till WOW!

wow

Fick precis reda på att jag & Karin har blivit utvalda till att mikroblogga från Way out West i augusti! Hur gôtt är inte det då?! Jösses vad roligt det ska bli! Något att se fram emot, alltid trevligt. Vi kommer rocka och leva festival liv in the city och självklart mikroblogga så fingrarna glöder. Alla viktiga detaljer ska dokumenteras. Vem är snyggast, bäst, rockigast, tråkigast… o vem hånglar med vem. Vi kommer göra allt för att ni ska bli riktigt avundsjuka. Jag beställer fint väder, tack på förhand.

När jag ögnar igenom artislistan så här lite snabbt så vill jag gärna se Anotony & the Johnsons, Arctic Monkeys, Bon Iver, Glasvegas, Jenny Wilson, Laakso, Lilly Allen, Olle Ljungström och Timo Räisänen (såklart!!!). Men det är ju ett helt gäng artiser som jag inte har någon koll på, och det kommer säkert bli så att spelningar krockar. Finns ju massa klubbspelningar att gå på oxå! Kan bli svårt att välja. Får nog försöka läsa på lite mer… o lyssna in mig. Tipsa mig gärna! Sen ska jag ju såklart synka önskelistan med Karin också =) Råckänråll. Jä!

Nu ska jag försöka skriva ihop nån slags inköpslista och sticka iväg till ica. Inte lika rockigt.

Taggad , , ,

Kommentera

