One of those nights…

Jag vet att jag säger det här emellanåt men alltså… -VILKEN KVÄLL! =) Vi hade så sjukt roligt!

Först hade vi ju grillkväll hos Sara ute i Askim i den mysiga stugan. Det blev hur bra som helst. Jag skrattade så att jag fick ont i magen, det var helt galet hur kul man kan ha ibland…. o visst, vi satt o drack samtidigt o då är ju allting lite roligare. Men två av tjejerna som var med igår var ungefär som Mia & Klara när de kom igång…. jag höll på att dö lite grann. Det fanns två ”mobiler” gjorda av folie med i bilden oxå, men det är nog bara roligt om man var där ;)

Jag o Carro hade ju cyklar, som vanligt, så vi stack lite innan de andra som tog taxi. Vi stog på bra in till stan och hann precis fram till kön i tid (står man på listan måte man vara där innan en viss tid). Så jag svidade om till klackar o studsade in på Lounge. Väl där, så upptäckte vi efter ett tag att stället var knôkat med killar! Definitivt mer killar än tjejer…. perfa! =) Pratade med och om en massa roliga människor, träffade en gammal barndomsvän, en engelsman, en pluggkompis, en gammal flamma, en dejt från förra sommaren, en kille som var ganska snygg o en kille som var huuur söt som helst. Typ så. Det var mycket folk, o stämningen var toppen! Vi dansade järnet och hade förbannat kul.
I slutet hängde vi på nedre dansgolvet, med den snygga dj’n… Han kunde inte hålla fingrarna bort från Michael Jackson-låtarna, så det blev rätt mycket sånt. Det roliga var att jag precis då hade spanat in värsta söta killen som sa att han inte var något stort fan o egentligen inte ville dansa till det… hans polare drog, men han blev kvar med mig och jag visade honom att man visst kan rocka loss till MJ’s låtar! Haha! Ja… o sen stängde vi stället…

Det regnade när vi kom ut, ett stilla underbart sommarregn. Att cykla hem i det där sommarregnet var underbart… Det blev en kväll som jag hoppas att jag kommer komma ihåg som one of those nights den här sommaren. Jag älskar mina vänner, de gör mig så lycklig!

Taggad , , , , , ,

One thought on “One of those nights…

  1. […] och ångest-overload. Pocketblogg-gänget förgyller mitt internet. Träffar nuvarande pojkvännen en varm, blöt natt på Lounge. Jag dissar honom o ger honom mitt nummer för att bli av med honom. Fyra dagar senare […]

Kommentera

