Sparkar igång veckan med ett leende

Jaha, då har man dödat den här måndagen oxå. Utan större problem måste jag säga. Duktigt trött när klockan ringde, men så ska det väl vara när man har varit ute o slarvat i helgen antar jag. Men det var det värt… När jag kom till jobbet upptäckte jag att min lilla trötthet inte var ens i närheten hur vissa andra mådde där… haha… Grabbarna hade varit i Halmstad och det har varit hårt. Rock n roll-hårt. Stackarna…. kunde inte låta bli att retas lite.

Jag visslade mig igenom dagen och hittade en snygging på ett företag jag hämtade post hos på eftermiddagen. Trevligt. Sånt gör det lite roligare att jobba. En av fördelen med mitt lilla snäla jobb – man träffar mycket folk och nästan alla är trevliga mot en.

Sen fick jag ett oväntat sms som fick en trevlig fortsättning, så den här veckan kan bli kul! Jag kommer vissla mig ignom morgondagen oxå tror jag. Blir ju dessutom en repris på gårdagens uteritt med Sofia oxå. Jag lånade Odin och hon red Zally, och så satte vi iväg så gruset stänkte =) Lite iaf. Och det blir alltså mer sånt imorgon.

Men nu blir det rätt ner i kudden… har redan fastnat här för länge. Folk är för trevliga på nätet ;)

Taggad , , , ,

Kommentera

