AW med det lilla extra

Det blev en annorlunda AW ikväll. Dels pga att vi gick ut tidigt, det var snabba ryck direkt efter jobbet… o sen pga sällskapet. Vi började på Incontro och tog lite rosé, som vanligt helt galen blandning på folk. MJ mötte upp efter en stund och det var så himla trevligt igen. Maria gav honom plus i kanten… vilket känns bra. Det kanske kan låta löjligt, men det är viktigt för mig att människor jag lär känna funkar med mina närmaste vänner. Det bara är så. Fötterna på jorden, var hennes kommentar.

Vi ville se mer av kvällen och tog oss till Excet i duggregnet… jävla pissväder! Terrassen var fin som vanligt, men på gränsen till kylig i början. Känns overkligt att man stog där o nästan svettades i sommarvärmen för bara en vecka sedan.
Det var väldigt annorlunda att vara där med MJ. Inte på något sätt dåligt… utan bara en annan upplevelse än vad Excet brukar vara. Där är ju alltid en hel del spanande och flörtande hej vilt =) Vilket är hur trevligt som helst, men nu när jag hade MJ bredvid mig så kändes det inte så nödvändigt, en väldigt märklig känsla… Jag vet inte hur man gör när man går ut utan att slå på ”flört-mode” lixom. Haha… tragisk man är då ;) Och jösses vilket hands_holdflörtande det är på det där stället, har nog inte reflekterat över det mycket förut. Kanske hade jag mindre alkohol i mig än vad jag brukar… eller så var jag bara mer mottaglig och uppmärksam än annars.
Väldigt trevligt hade vi iaf. Småprat och småmys och lagom med dricka. Kanske rent av kan vakna utan tungt huvud imorgon. Kunde sitta fint.

Men jaa… vad ska man säga. Vet inte vad som händer. Jag chillar, flyter med och ser vad det tar mig. MJ är fin, än så länge okomplicerad… Jag varken hoppas eller tror, jag bara gör och följer känslan. Magkänslan har haft rätt förr, så jag tänker faktiskt gå på den. Då är jag iaf sann mot mig själv.

Och så bloggar jag under tiden. Bjuder på det. Varsågoda.

Taggad , , ,

Kommentera

