Ge mig lite feeling…

Helt kallt och frysigt och fuktigt ute. Usch. Skittråkigt väder. Och just nu känner jag inte alls för att göra någonting ikväll…. Jag är så sanslöst trött.
GIck och la mig i duktigt tid igår och hade precis somnat… när telefonen ringde. Suck. Tack för det. Orkade inte svara, det var bara så. Låg o försökte somna om i minst en timma sen. Irriterande. Tror det är därför jag är hopplöst sömnig idag.

Men jag ska försöka piggna till. Jobba några timmar till först, sen ska jag spurta hem och svida om och bli fredagsfin med klackar o allt hade jag tänkt.

Tror inte att det kommer bli någon sen kväll… jag kommer nog stå o sova vid 21 om jag känner mig själv rätt.

Taggad

Kommentera

