This is it.

Det är trevligare och skönare att sitta o skvallra på msn, balka en kladdis och lyssna på radioskval än att försöka fixa datorprogram, söka jobb och orka ta tag i plugget. Valet har aldrig varit enklare.

Min stora ångest just nu är att jag kommer gå o ångra mig och gräma mig över att jag inte tog tag i saker när jag hade chansen. Jag vet inte när jag ska förstå allvaret i det här… Känns som ett 80-talist syndrom – att inte riktigt inse att man är vuxen nu och måste skapa sin egen lycka och ta tag i sitt liv. Jag blir rädd för mig själv när jag inser hur duktig jag är på att ignorera problem. Kommer jag överleva det här?

Jag blir helt gråtfärdig av det. Det är den här veckan det måste hända. Men först ska jag styra upp lite lunch.

Taggad ,

Kommentera

