Äntligen tavlor!

Var i stan idag och köpte äntligen kilramar. Jag ska spänna upp tyg på dem så att det blir stora fina tavlor. En fyrkantig 1.30 och en 1.25 som ska hänga i sovrummet och vardagstrummet. Kommer bli toppen. Tyget till sovrummet hittade jag av en slump på Åhléns, på rea! Toppen! 65 kr/m, bättre kan det inte bli. Skön ljusgrön bakgrund med vita blommor. (Hoppsan.. mina tår kom med..)

DSC00856

Blir perfekt i det rummet där jag försöker hålla färgerna mjuka och behagliga. I vardagsrummet ska jag slå till med Marimekkos Unikko Röd. Men det får vänta lite tills jag får in lilla lönen på kontot.

unikko_1_big

Kommer balansera upp min röda soffa och ge den lite konkurens =) Nu ska jag bara jaga rätt på en häftpistol så ska skapandet sätta igång!

Taggad ,

Kommentera

