Häftpistolen

Åkte hem till mamma för att tigga till mig häftpistol. När jag ändå var där proppade hon i mig middag och glass. Med mig hem fick jag, förutom häftpistolen, även en burk med blåbär och en påse med bullar. Jag kunde inte hindra henne ;)

Nu ska jag gå en omgång med häftpistolen. Här ska skapas tavla! Yeah!

Bild 8Bild 15

Bild 18Bild 21

Update: Här finns en liten bild på resultatet…

Taggad , , ,

One thought on “Häftpistolen

  1. Danny T skriver:

    Ha ha ha ha…. du är sjuk K!

Kommentera

