… ♥ on a post-it

När jag landade hemma efter en lång dag på jobbet idag blev jag lite deppig. Regnet slutade inte regna och fukten tränger lixom in genom väggarna. Höstdepp i förtid!? Släpade tvättpåsarna fram å tillbaka och ville vara någon annanstans. Hos någon annan.

Så sätter jag igång o fixar mat…. och får syn på en liten post-it på kylskåpsdörren som fick mig att le och bli lite varm i hjärtat. Snutten sköter sina kort rätt… Jag blev på mycket bättre humör, även om jag saknar honom ännu mer nu istället ♥

Taggad ,

2 thoughts on “… ♥ on a post-it

Kommentera

