Det har varit lite mycke…

Hoppsan. Blev visst en veckas blogg-tystnad. Det var inte meningen… Flåt. Men, jag tänkte inte sitta här o återberätta precis hela förra veckan, för den var lite knasig. Kan ta en snabbgenomgång i punktform.

Tisdag o onsdag gick åt till att fixa andra tyg-tavlan, städa, handla o jobba.
Torsdagkväll var det fest hos Maria. Men pga vädret blev det ingen utgång för min del, men träffade gulliga, alldeles nya Alicia som sov sig igenom sin första tjejfest. Lilla grynet. Ramlade i säng lite för sent och var duktigt trött när klockan ringde på fredagen.
– Får finbesök av Jenny o Josefin på fredagen. Det blir lite förfest hos mig o sen in till stan för att slå klackarna i taket på Lounge(s). Jag tittade ganska djupt ner i glaset och fick i mig lite mycket dricka för min smak. Men hade ändå en väldigt trevlig kväll och träffade som vanligt lite gôtt folk. Härligt med U2-stämningen i stan!
– En slapp lördag på stan o sedan ladda om inför nästa fest. J & J är på konsert, så jag drar med mig efterlängtade MJ till Anna för lite fest och trevligt sällskap. Hela gänget laddar på bra o när Maria fixar in oss på Lounge(s) är stämningen på topp! Drinkarna kommer som på löpande band… farligt, men otroligt kul. Vi regerar på dansgolvet o blir fylle-fotade av aveny.se… Stupar i säng hemma hos MJ och får stappla hem i klackar o klänning på söndagen. Inte jättekul, men det var det nästan värt.

Jösses vilken härlig helg det blev! Himla kul att träffa Jenny o Josse såklart, härligt att Andreas var i stan och att MJ var äntligen tillbaka igen. Flera favoriter på samma gång… plus feststämning i hela stan iom U2. Bara massa kärlek all over the place!

Det fångades in vildkatter igårkväll oxå. Än så länge får de bo hos Katt-Maria, som jag kallar henne, tills hon kan ta dem till veterinären för en check-up. När allt sånt är fixat får de flytta hem till mig i väntan på ett permanent hem. Har ingen aning om hur lång tid sånt kan ta, men nu slipper de sova ute i regnet och kommer få ordentligt med mat. Slipper bli överkörda och kattmamman slipper får fler kattungar.

Nu är det ny vecka – nya möjligheter…. o snart födelsedag. Häng med!

Taggad , , , , , ,

Kommentera

