Inför Way out west

The K-crew hade samling idag och planerade helgen. Wow kräver minsann lite planering. Preleminärt så tänkte vi nog försöka hinna med en jäkla massa spelningar… men man ska ju äta emellan oxå. Och kissa… o vila benen. o sånt. Så det kanske är en optimistisk planering det här… men va tusan. Det kan gå. Vi är ju The K-crew och vi kommer ha bloggy-brallorna på ;)

Torsdag:
eventuellt El Perro Del Mar

Fredag:
13.30 Timo Räisänen
14.30 Bon Iver
17.40 Robyn
19.15 Laakso
20.15 Anthony & the Johnsons med Gbg Symfoniker
21.15 Röyksopp (….vi hoppas på gästspel från Robyn)
….för att sedan kanske småpringa bort till Glasvegas som spelar samtidigt.
Avsluta med Fever Ray och/eller Arctic Monkeys vid 23.00.

Lördag:
13.30 Jenny Wilson
16.00 Olle Ljungström
17.45 NAS och/eller/eller inte alls Florence Valentin
22.35 Lilly Allen
eventuellt lite Teddybears oxå som börjar vid 23.00

Klubbspelningarna på fredag o lördag är lite suddigt för oss just nu, vi får se hur det känns och vad vi har lust med tror jag… många okända namn för oss, så det kanske blir lite lottdragning om vad vi ska gå på. Upptäcka något nytt helt enkelt.

Nu är det bara att räkna ner och ladda upp. Värmer nog upp med lite redan på tisdagen med Kalas-spelning på Kungstorget där Veronica Maggio ska spela. Och på onsdagen ska det vara en Tribute to Dusty Springfield med flera spännande namn. Men har för mig att jag hört att det här ska vara bra oxå….

Det är viktigt att värma upp, det har jag lärt mig.

…. sa jag att jag ska jobba oxå? *host*

Taggad , , ,

One thought on “Inför Way out west

  1. Lillmacho skriver:

    K-crew ftw! Vi kommer verkligen springa benen av oss. Jag ska väl också hinna med jobbet och vän på besök nu, syster kommer på torsdag och så var det öl på tisdag och nu tydligen fest på onsdag…
    Ja ja, man lever väl bara en gång! =)

Kommentera

