Jag-borde-redan-sova-inlägg.

Tror bestämt att jag har slitit ut mina små hjärtan här på bloggen de senaste inläggen…. hm. Illa. Inte likt mig att sprida hjärtan omkring mig. Jag ska nog snart hitta tillbaka till min lilla bittra ådra snart. MJ åker på semester en vecka nu, så det blir till att underhålla sig själv, vilket jag nog ska lyckas ganska bra med om man läser tidigare inlägg.

Och jag tror att en regnig, lång arbetsmåndag med dubbla lägg reklam + eftermiddags körning kan göra underverk för mitt glada humör ;) Oh, joy.

Borde såklart sova redan nu. Det är väl bara att ta måndagen vid hornen när den väcker mig imorgon. Få den överstökad. Jag kommer vara mos i morgoneftermiddag.

Kommentera

