Coldplay!! …& en hemmakväll? Eller inte.

Väldigt mycket post idag på jobbet, antagligen den tyngsta dagen på hela sommaren… inte så kul. Men det regnade inte på mig iaf. Får va nöjd med det lilla.

Men Maria förgyllde min förmiddag lite måste jag säga. Det trillar in ett sms som säger att det finns 2 biljetter till Coldplay lediga, efter lite fram å tillbaka smsar jag MJ o kollar om han är sugen på att haka på. Självklart. Sagt o gjort. Så nu blir det en Stockholms-tripp o ännu en konsert! Fantastiskt roligt!

…. o jag som satt o gnällde över att den här sommaren minsann skulle bli den tråkigaste, mest konsert-lösa och bittraste EVER. Haha! Och nu har jag snart betat av det ena efter det andra…. Skönt att det inte alltid blir som man tror.

Men ikväll funerar jag på att vila lite från Gbg. Den här stan sliter ut mig. Minns inte när jag var hemma o bara inte gjorde nånting senast. Alltid är det någon man vill träffa, något man vill se, något som måste göras… Ikväll börjar ju Wow med klubbspelningar, Maria & Co ska till Hamngatan o så är det ju några kalas-konserter som hade varit lite trevliga att gå på.

… o mysbrallorna känns för sköna. Skit oxå.

Taggad , , , ,

Kommentera

