Ojdå. Jag trodde det här inlägget skulle handla om något helt annat…

När M är här hos mig så tvingar jag honom att titta på ”tjej-tv” om det är något jag absolut vill se. I måndags var det till exempel Lipstick Jungle och igår blev det The bachelorette. Han är inte den som gnäller, utan sitter snällt o tittar. I all hemlighet så har han fastnat lite för The bachelorette… Hur löjlig tv det än är, så blir man insyltad. Kanske beror det på att DeAnna i serien har dejtat åt höger o vänster samtidigt som vi har träffats. Känns som om vi har kunnat sitta o fnissa igenkännande åt de stackars nervösa killarna, samtidigt som man har kunnat prata om dejting-problematik på ett rätt avslappnat sätt när man suttit där framför tvn. Praktiskt.

Igår var det ju romantiskt värre eftersom DeAnna bara har två killar kvar att välja mellan. Det är kärleksförklaringar och hård konkurrens. Grabbarna försöker överträffa varandra hela tiden! Knasig amerikansk tv när den är som bäst, hehe! Men det var lite mysigt att sitta brevid M när de förklarade sin kärlek för varandra på tv, det känns nästan som om man snart är i det där läget…

Vi har tagit det i vårt tempo o gör det som känns bra just nu. Det känns samtidigt läskigt, eftersom jag ärligt kan säga att det här är något unikt för mig. Det var 5 år sedan jag hade ett seriöst förhållande. 5. Klart som fan man tänker till lite extra ibland. Men de senaste veckorna har jag haft en sån grym känsla i kroppen. Eller rättare sagt saknaden av vissa känslor som brukar infinna sig, men som inte finns där den här gången. De där jobbiga tvivlande, leta-fel-känslan, osäkerheten som gör att man inte kan sova o aldrig helt kan slappna av för man vet aldrig vad som ska hända.
Sånt finns inte just nu.

M är så fin, så bra. Min. Och det känns som om den goa känslan i kroppen växer för varje gång jag träffar honom. Han värmer ända in i hjärtat. ♥

Taggad , ,

Kommentera

