Crazy Tisdag.

Den här dagen har varit lång som ett maraton. Jag har pusslat o stressat och kuskat runt. Hoppade på vagnen o bussen till stallet imorse, o ramlade in hos Zally vid halv 9, skuttade runt i skogen och blev klar med alla sysslor vid halv 11. Sprang hem till mamma för att låna bilen, bytte kläder o åkte till jobbet. Jobbade till halv 8 för att sen åka ut till syrran o svågern för att äntligen få fixat struliga program som inte vill fungera som jag vill.

Och nu har jag landat hemma, 14 timmar senare. Läst mail, fått lite ordning i huvudet och rätat ut några frågetecken. Konstaterat att GReader är lika full som vanligt… o att jag har massor av grejer att göra imorgon, om jag vara vill, orkar o kan. Det verkar bara bli 4 timmars jobb imorgon. Det kan ju vara trevligt att faktiskt jobba halvtid för en gång skull, haha!Sen ser jag fram mot det numera nästan obligatoriska soffmyset. Det här med pojkvän är inte så dumt ändå…

Orkar inte med några djupare analyser idag. Men ett stort tack till mina wow-galna familjemedlemmar som fixade min dator. Det ät tur att jag har er, siss =)

Taggad , ,

Kommentera

