Uppladdning & 2-månaders-mys

Idag är det lördag. Det är den stora dagen för årets kräftskiva. Ska bli så förbannat roligt! Malin & Mikael är årets värdar och deras fester brukar alltid bli bra, så det här kommer bli toppen. 37 pers ska tydligen bli, tjoho! Jag ska bara bestämma mig för vad jag ska ha på mig… Jag tror jag vill ha mina fantastiska skor. Men när jag får på mig dem så känns de lite för coola. Jag matchar inte riktigt mina skor helt enkelt.

Måste jobba på det. Seriösa grejer.

Annars då? Hm. Ja, som sagt tidigare så händer det inte så förfärligt mycket spännande. Det märks att hösten faktiskt är här lite smått. Spontana vinkvällar är som bortblåsta med stormen, sköna kvällar på uteserveringar och takterrasser känns långt borta.
Men det kanske handlar mest om att acceptera att det börjar bli kallare, regnigare, blåsigare. Acceptera, gå vidare, och gå på det igen. Jag tror nog att det kan bli nån utgång emellanåt… känner jag mina tjejer rätt så klarar vi inte av att sitta hemma o uggla alltför många dagar i rad =)

Hur som helst. Igår ”firade” jag o hjärtat 2 månader. Om just den här dagen är något att fira – jag dissade ju honom första gången vi träffades, haha. Hade iaf en mysig kväll med jättegod mat.

Nu måste jag sätta fart på den här dagen, annars kommer alltså spåra ur redan från början. Happy lördag, pumkins!

Taggad , , ,

Kommentera

