Lullar runt själv

Det blev visst en söndagskväll på egen hand, flyttpackning stod i vägen för sällskapet. Och vi vet ju vad Karin gör när hon är själv o har lite tråkigt. -Bakar. Jajjemän. Kokstoppar blev det denna gången. Smarrigt som tusan. Fick det till o med att lika toppar o inte bara högar, som det lätt kan bli ibland.

Fastnade på Spotify oxå under tiden. Återupplivade fina Lasse-sånger. Som Du hade tid, I dina ögon, Jag är hos dig igen, Min helande tröst, Som jag hade dig förut och Faller. Små guldkorn som jag älskar. Även om de är lite ledsna låtar så värmer de.

Nu ska jag doppa topparna i lite choklad, sen blir det soffläge för min del. Har en ledig imorgon som ska fyllas med massa duktiga borden o måsten. Hepp!

Taggad

Kommentera

