Ja, jag har oxå vampyr-feber

Vampyr-febern har nog bara legat latent hos mig ända sedan sista avsnittet av Buffy sändes på tv för ett bra tag se nu… men, anyway.

True Blood är verkligen så bra o spännande som alla sa när den kom. När den nu går på 1:an på onsdagkvällar har jag fått en ny tv-höjdpunkt i min vecka. Underbart. Jag är dessutom nästan lite glad för att jag inte har tittat på hela serien över nätet o sånt…. Nu har jag lixom allt det gôttiga kvar, o jag har något att se fram emot varje onsdagskväll.

…men hade någon viftat med alla avsnitten framför näsan på mig så hade jag såklart ryckt tag i dem o inte lämnat lägenheten på en vecka. Typ så. Det är nog lite som att je droger åt en knarkare.

”-I wanna do bad things to you…” (*nynnar med i signaturen*)

Taggad , ,

One thought on “Ja, jag har oxå vampyr-feber

  1. Neurotic Kitten skriver:

    True Blood är underbar! För att inte tala om Buffy.

Kommentera

