Älskade vänner

Hade en underbar taco-kväll hos Maria med alla vännerna igår. Det är gôtt att bara träffas, prata, dricka lite vin, äta sig proppmätta, spela lite spel o snacka om stort o smått. Sånt som gör att man lever lite längre och blir lite gladare. Jag är så lyckligt lottad att jag har dem i mitt liv. Sen tycker jag att det är en jäkla tur att mina fina tjejer har skaffat sig såna finfina killar att hänga med.

Tyvärr var inte ♥:at med, han håller på med flytten. Men så kan det ju bli ibland. Själv hatar jag par som sitter ihop o som har svårt att göra saker på var sitt håll, eelr som helt enkelt tycker att det är tråkigt att inte vara med varandra. Jag har full förståelse för att man vill vara tillsammans hela tiden, jag sitter ju här nu o saknar honom massor. Men jag tycker också att det otroligt viktigt att inte sitta ihop-klistrade. Jag tycker väldigt illa om personer som inte kan stå för sig själva.

Men hur som helst – hade ju en toppenkväll igår. Hann läsa ut Två husvagnar oxå. Riktigt härlig bok, läs recensionen här. Resten av dagen ska jag väl småpyssla lite här hemma, åka till stan och sen möta upp ♥:at. Synd att vädret inte är lika otroligt som det var igår, men det får duga.

Märkt , , , ,

Lämna en kommentar