Söndagssysslor & skitfilmsskit.

Har haft en väldigt slapp söndag. Åkte in till stan en sväng, tittade på saker jag inte har råd att köpa, köpte en liten sak jag hade råd att köpa. Och sen åkte jag hem igen o la mig på soffan igen o väntade på att telefonen ska ringa.

Att vänta på att en telefon ska ringa är en konst.

När den sen väl ringde var jag trött, hungrig och off humör. Men det var ju bara att gilla läget. Hängde med killen som skulle köpa en löjligt stor tv till sin nya lägenhet. Jag skulle inte ens komma på tanken att köpa en 50 tums tv. Jag anser att det är lite åt det löjliga hållet. Men, nu var det ju inte mina pengar och inte min lägenhet… så jag hejade på honom ivrigt. Att se pengar rulla som inte är mina egna är ganska trevligt emellanåt.

Nu har jag en söndagskväll att slå ihjäl… o jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Tvn är ju bara skit ikväll. 4:an visar dubbad skitfilm, 1:an visar svt-långsam skitfilm. 3:an o 5:an visar gamla filmer som bara är… hm.. ja.. skit. Vad gör man?

Bakar sig lycklig?

Taggad , ,

Kommentera

