Härlig bull-söndag!

Jag har en underbart trevlig söndag med mig själv. Har gjort precis vad jag vill vilket har inneburit en lång dusch o lite finfix som man inte hinner med på vardagarna, bullbak och nu på eftermiddagen blir det tvätt.

Kanske inte låter jättekul egentligen… Men jag njuter för fullt. Otroligt avslappnat. Att behöva vänta på att degen ska jäsa o sånt kan vara alldeles förfärligt avstressande. Precis vad jag behöver. Tänk att kanelbullens dag skulle sammanfalla med en helt ledig söndag!

Använde mig av Leila’s bulldegsrecept o det smakade toppen. Mycket smör, mycket kanel o så ordentligt med kardemumma… sen är man i hamn.

Happy kanelbulle på er!

DSC00965DSC00966DSC00967

Taggad ,

Kommentera

