Grässingelveckan

…eller vad det nu kan heta när pojkvännen har flytt kontinenten och lämnat mig alldeles för mig själv om kvällarna den här veckan. Jag är ju inte riktigt gräsänkling, för vi bor ju inte ihop o är inte gifta… Jag kan bara gå tillbaka/fortsätta med mina singelvanor. Som att glömma bort att äta, hasa runt i pyjamaskläderna så fort jag kommer hem och äta upp all choklad själv utan att behöva dela med sig.

Men det har varit ganska tråkigt emellanåt att inte ha så mycket att se fram emot efter stressiga dagar och sena jobbkvällar. Han förgyller min tid och bryr sig så härligt mycket om vad jag gör, haha! Har fattat nu hur mycket vi har nästlat ihop våra liv de senaste 3 månaderna. Fan va trist det är att va själv o inte ha nån att bara dega med i soffan. Någon att laga mat till. Någon som förpestar mina internetflikar med ekonomisidor och Tradera hela tiden…

Herregud. Är det jag som skriver det här?! Hade någon visat det här inlägget för mig för ett år sedan hade jag nog bara skrattat bort det.

Jag har nästlat in mig i någon. Scary.

Taggad ,

One thought on “Grässingelveckan

  1. Sjumilakliv skriver:

    Scary – and we loooves it! Passa på och njut!

Kommentera

