Inte helt okej.

Just another weekend. Iofs en rätt trevligt sådan, med goda middagar o dop. Men den här veckan har gått så jävla fort. Och nu sitter jag o undrar vad det är för fel på mig. Jag har kommit in i en sån där fas när jag börjar hitta fel och störningsmoment. Lite överallt… o hos alla.

Låt mig göra en liten lista.

Jag stör mig på när röriga kök, byxor som sitter fel, för smala människor, tankspriddhet… När folk snackar i mobil vid fel tillfälle, när fjortisbrudar skrattar för högt på bussen, dåligt sex, fel färg på slipsar, Tradera, speakerrösten till Ensam-mamma-söker…

Ska jag fortsätta?

Jag är nog sjukt irriterande sällskap just nu. Det är därför jag sitter ensam ikväll…. o dessutom tycker att det är rätt skönt. På något sätt så känns det inte okej att känna så. Men just nu skiter jag i det. För jag stör mig på allt o sprider negativ energi hej vilt.

Taggad ,

One thought on “Inte helt okej.

  1. Sjumilakliv skriver:

    Trött kanske? Less på höstvintern? Går det att göra något åt det?

Kommentera

