One of those days…

Det är vid såna här tillfällen jag verkligen behöver ha en blogg för att skriva av mig. Jag har så mycket dåliga tankar som kloggar igen hela mig hjärna. Jag är rädd för att jag ska förstöra allt… eller att jag redan har förstört massa saker för mig själv bara genom att vara negativ o orkeslös.

Men…. Jag vågar knappt ens tänka tankarna hörgt för mig själv, än mindre skriva ner dem. För då kommer jag se hur jävla urbota dumma de är o skämmas o känna mig mer korkad än vanligt. Kanske rent av värdelös.

Jag vet att det är en sån där ruttan jävla pissdag, o att det antaligen kommer kännas bättre snart. Kanske redan imorgon. Men just nu, o just här skulle jag behöva veta att allt kommer ordna sig till slut. Att det kommer sluta göra ont någon gång o att jag kommer slippa tyngden någon dag.

Usch, hoppas jag inte har smittat någon med mina negativa tankar. Det har alltid varit en stor ångest för mig…. att jag ska sprida mina tankar vidare till någon annan. Och ja, jag vet att det kan låta konstigt. Men jag tror att det är så. På allvar.

Så få nu inte för er något dumt.

Taggad , ,

One thought on “One of those days…

  1. jcbjork skriver:

    Duu? Vi kan ta att allt inte är guld och gröna skogar jämt. Och man FÅR skriva vad som verkligen rör sig längst inne. Det kan vara bra att få det på pränt ibland. Stooor stor kram från mig.

Kommentera

