Punktlista, när inget annat hjälper.

En sån här liten skrutt vill jag ha NU!

Jag ägnar fredagskvällen åt att skriva meningslösa blogginlägg som jag sedan raderar.

Så nu får det bli en punktlista av alltihop istället.

Idag har jag
– inte varit ledig, som det var tänkt från början.
– cyklat i 2, 5 timmar istället.
– snackat skit om Bring Citymail. De har ingen koll!
– köpt nya fina underkläder
– köpt glögg o öl till morgondagens julfest
– insett att jag typ saknat Emma Andersson (du vet, gamla Robinson-Emma, Zäta’s Emma) i tv-rutan. Pinsamt.
– fått lite söka-jobb-ångest.
– förfasat mig över hur dyrt saffran är.
– önskat att jag hade en hund som kunde hålla mig sällskap

Så. Gokväll.

Taggad ,

Kommentera

