Världens bästa radio!

Jag har blivit djupt beroende av radion denna veckan. Musikhjälpen i P3 med Jason, Christer o Ametist har varit helt fantastiskt bra underhållning! Jag har haft på radion när jag jobbat, när jag cyklar till o från jobbet, på bussen till stallet, när jag ridit, när jag är hemma… det har varit det sista jag hör när jag somnar o det första jag hör när jag vaknar. Jag älskar dem!

Christer har ju alltid varit en stor favorit, Jason är fantastisk (som han själv skulle sagt) o Ametist var en ny härlig bekantskap. Gäster, upptåg o livespelningar om vartannat sprider skön glädje. Att de dessutom är grymma på att få folk att öppna plånboken är ju underbart. Trodde aldrig att de kulle få ihop så mycket pengar! Nu står räknaren på över 5 miljoner, otroligt!

Jag hälsade på dem idag när jag var ute o julshoppade o tömde plånboken i önskeluckan. Så nu kan det inte bli så många fler julklappar, men det känns ändå bra.

Nu undrar jag bara en sak – Hur ska man klara Christer-Jason-Ametist-abstinensen nästa vecka??

Taggad , ,

Kommentera

