Tjuvstart – första julklappen!

Tjohej, jag hittade julklappen som M gömt i min lght! Fattar inte att jag inte har sett den tidigare… Och när jag väl hittade den så kunde jag såklart inte hålla mig från att öppna den =)

Och inuti –  Tadaa!

En fin rosa liten iPod nano! Tack ♥!

Taggad , ,

One thought on “Tjuvstart – första julklappen!

  1. Suzannes skriver:

    Det var inte illa… men Karin vännen, man skall ju inte tjuvöppna julklappar ;)

    Kram på dig och ha en riktigt God Jul!

Kommentera

