Avatar 3D

Neytiri

Schnyggaste 3D-brillorna ever!

Kvällens bio var en riktig höjdare! Jösses! Minns inte när jag hade en sådan härlig bioupplevelse senast… För det första så är ju 3D världens grej. Har inte varit på 3D-film sen jag var liten, o det hade blivit lite fräckare sen dess. Glasögonen var tex inte gröna o röda, hehe.

Sen filmen asså…. shit. Vilken värld! Planeten Pandora är helt fantastisk. Detaljrikedomen i varenda liten växt, vartenda litet djur är fantastisk! Jag kan inte sluta skriva fantastiskt.

När ljuset tändes i salongen var jag helt tagen o hade mer än en tår i ögat o var lite tjock i halsen. Det är en ”rädda-världen-historia”, det haglar klyschor o man har hört mycket förut…. men ändå, ÄNDÅ sitter jag där o känner mig helt bettagen. Jag vill bara ha mer. Se den!

Och sen kan jag ju bara passa på att tipsa er om att Alice i Underlandet i Tim Burtons version också kommer rocka så förbannat… den kommer också i 3D. This is the shit!

Taggad , ,

One thought on “Avatar 3D

  1. T skriver:

    ahaha! har sett den 3 gånger redan (två gånger orginal, en gång 3d) och kommer haffa den DIREKT när den kommer ut på DVD. snuskigt bra film! fast jag vet inte vad du säger, men personligen så tycker jag den förlorar lite av sin charm i 3D. i och med att glasögonen är en aning svarta försvinner allt det färgrika som man annars ser i orginal. fast det kanske bara är jag :D

    må så gott!

    Vh, T

Kommentera

