Men ligg still!

Det fanns en tid när jag längtade efter att ha någon att sova med. Den där singeltiden. Nu har det ändrats lite. M har en dålig period eller nåt…. kan inte sova, ligger o vrider sig hela tiden. Det värsta jag vet är att inte få sova som jag behöver. Jag blir en förfärlig människa om jag inte får sova.

M är oxå en ganska förfärlig männska när han inte sover. Han är ju ganska förfärlig på mornarna ändå, o nu är det ännu värre. Usch. Vi ska nog inte dela säng på ett par dagar… det skulle kunna hända otäcka saker då.

Det finns inget gulligt med det här, det är bara en ren pina. Låt mig bara få sova! Hur svårt kan det vara att ligga still!? Herregud.

Ser fram emot en helg med sängen alldeles för mig själv, fan va gôtt.

Gonatt!

Taggad

2 thoughts on “Men ligg still!

  1. anna skriver:

    yes, en mkt bra sak med att va singel! sooooova!!!

  2. Haha en stor säng är bra att ha. Separata madrasser med gemensam bäddmadrass i tjock latex eller ännu hellre tempur man märker inte av när den andra rör på sig. Fast min smbos nya täcke det prasslar vilket gör mig galen.

Kommentera

