Dagens Photobooth

Klara färdiga gå för jobbet, i god tid innan jag ska ge mig iväg. Wow lixom. Skönt att inte behöva slänga i sig lunchen och stressa iväg.

Har väl kanske inte varit riktigt så effektiv den här förmiddagen som jag hade hoppats, men lite har jag fått läst iaf. Medier & medieval har stått på schemat. Måste säga att interna mediemixen är mycket mer intressant än externa. Att nå anställda på ett företag har alltid varit, och är, en svår nöt att knäcka. Rätt bra bok det här, kan tipsa om den om du inte läst den, ”Tillämpad kommunikationsvetenskap” av Larsåke Larsson.

Ska ta cykeln till jobbet idag, det var ett tag sen. Växlarna gillar verkligen inte den här moddiga snögeggan som har legat på gatorna i flera veckor nu. Men idag hoppas jag att cykelbanorna har blivit tillräckligt rena.

Taggad

2 thoughts on “Dagens Photobooth

  1. Sjumilakliv skriver:

    Ärligt talat – du är ungefär sveriges snyggaste brevbärare. Lovar.

Kommentera

