Jag har också svarat…

…på de 41 frågorna som typ ska berätta ALLT om dig ;) Var ju tvungen när jag läste om det hos Sjumilakliv.

Så här blev min analys:

Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

Riktigt roligt! Känner väl inte riktigt igen mig i allt… Men ja, jag gillar ju att ha människor omkring mig och älskar ett härligt engagerande samtal. Det där med relationsproblem vet jag inte förstås, eller det beror väl på vilken relation det gäller. Jag känner mig rätt konfliktskygg för det mesta. Kanske min sämsta egenskap. Men visst gillar jag att hjälpa till och underlätta för andra, det tänker jag på jämt tycker jag.

Får väl se om det blir nåt vettigt av mig sen nån gång…

Taggad , ,

2 thoughts on “Jag har också svarat…

  1. Markus skriver:

    Ja, eller också är du nåt vettigt redan. Men man kommer ju alltid att tänka på hur man är och varför, och det är ju utvecklande. Det finns ju noggrannare varianter med samma grund – 100 frågor som någon fb-grej har jag för mig det var. Men det här var ju bra för att vara bara 41. Tack för tipset!

  2. Johannes skriver:

    Just det där formuläret var under diskussion när jag läste personlighetspsykologi. Dålig validitet på det och dessutom får du aldrig ett negativt utfall, hur du än svarar så har du bra egenskaper… =)

Kommentera

