Kul läsning & måste-läsning

Under helgen har jag avslutat Gardell och påbörjat Zusak.

Om Gud blev inte alls vad jag förväntade mig, men nu så här efteråt har jag fått mig en rejäl dos religionshistoria och några reflektioner om Gud och h*ns kärlek och vrede. Bokrecensionen på den kommer i veckan upp på Pocketblogg i vanlig ordning. Kan väl avslöja att den blir lite småljummen.

Nu ser jag istället fram emot Boktjuven. Jag skrev om den lite kort redan i våras, och var riktigt sugen på att läsa den, nu har det äntligen blivit dags. Men den är lite tjock, så det kanske tar ett tag tyvärr. Så småningom blir det ju recension på den oxå, o då kan man även jämföra mina o Beas tankar om boken. Ser fram emot det!

Men idag står det Internet, media & kommunikation på schemat. Massa läsning och så ska jag börja på inlämningsuppgiften. Den känns knivig. Första delen är väl enkel, tänkte använda mig av Posten och hur dem använder nätet i dagsläget. Det svåra blir att se försöka se in i framtiden och diskutera vad man tror kommer hända… ”-Hur kommer internet se ut” är ju alltid en trevlig fråga… ( aka helvettesjävlaskitfråga).Och hur kommer det isf påverka organistionen?

Ja, jag är inte sysslolös den kommande veckan iaf. Känns ju… skönt.

Taggad , , , , ,

Kommentera

